torsdag den 15. marts 2012

Undskyld til Mie

Jeg gik for vidt i går. Mie, det jeg skrev om dit forhold til Lars, mener jeg ikke. Og jeg vil gerne sige undskyld for det. Jeg kender jo ikke andet til dig, end det du selv har fortalt i offentligheden. Og på samme måde med Lars. Derfor aner jeg i virkeligheden heller ikke noget om jer to sammen, hvordan jeres forhold er eller ikke er. Og jeg ved ikke, hvad dine facebookytringer siger om jeres forhold. Det var meget forkert af mig, at give mig af med at fremsætte vurderinger af jeres forhold. Jeg vil gerne tage det i mig igen! Jeg har fjernet det fra indlægget – lidt tvivlrådig, fordi jeg jo selv brokker mig over folk, der ikke står ved, hvad de selv på tidspunkter skriver. Jeg vil dog gerne stå ved det. Men synes ikke, det kan være meningen, at der til evig tid skal stå noget om en person, som jeg vitterligt selv finder er forkert.


Sandheden er, at jeg nok blev så gal over alt det misogyne pis, der stod om min person inde på din facebookvæg, at jeg kom til at hævne mig. Og det skal jo ikke være meningen med bloggen.


To be... og så videre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar